Formy – czynnik multimedialny

Multimedia mogą dzielić się pod względem form multimedialnych. Każda forma zajmuje się zupełnie innym przekazem oraz wykorzystuje zupełnie inne urządzenia. Media także na tym korzystają. Dla przykładu- Internet. Może on wykorzystywać każdy rodzaj formy multimedialnej. Jednak już gazeta czy radio są ograniczane. To wynika z genezy takich medialnych środków masowego przekazu. Widzimy zależności, które towarzyszą w takich chwilach dla tego typu spraw. Nie jest to do końca dobre. Tym samym niektóre formy multimedialne są wywyższane kosztem innych. Nie jest to dobre, gdyż każdy rodzaj powinien być tak samo traktowany. Mamy do czynienia z wieloma aspektami multimedialnymi. Zaczynając od tekstu, a kończąc na przekazie wideo. Opcji wyboru jest bardzo dużo, dlatego bez problemu możemy się do tego dostosować. Chyba, że nie mamy takiej potrzeby i nie chcemy tego robić. Tedy nieco inaczej podchodzimy do takich spraw i zupełnie inaczej się z nimi utożsamiamy. Indywidualizm znów ukazuje się w naszym otoczeniu.

Comments are closed.

Kalendarz
July 2018
M T W T F S S
« Jun    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
  • Badania – część elektroniczna

    Badania – część elektroniczna

    Badania naukowe dotyczą w takiej chwili bardzo często form multimedialnych. Badają one wpływ takich multimediów na ludzkie życie jak i na człowieka, który się tym wszystkim zajmuje. Nie jest to wcale takie łatwe, aby określić wpływ na osobowość. Dlatego specjaliści oraz psychologowie w takich chwilach …
  • Oprogramowanie dla przychodni – wady i zalety

    Oprogramowanie dla przychodni – wady i zalety

    Jakiś czas temu na rynku pojawiło się specjalistyczne oprogramowanie służące do prowadzenia pełnej dokumentacji medycznej i zarządzania przychodnią lub gabinetem lekarskim. Dzięki takim programom po prostu jest możliwa elektroniczna dokumentacja medyczna. Niektórzy jednak, zanim zdecydują się na wybór takiego programu, zastanawiają się, jakie ma wady …
  • Logo unowocześnienie oraz multimedia

    Logo unowocześnienie oraz multimedia

    Logo jest elementem reklamy multimedialnej. Jednak nie tylko. W innych rodzajach reklamy także logo się pojawia. Przedstawia ono znak danej firmy oraz nazwę. Często jest to znak firmowy, który może być rozpoznawany na całym świecie. Jednak to już zależy od tego, jak taka firma jest …
Podpowiedzi